torsdag 11. oktober 2012

Inspirasjon

Bøker
I det siste har jeg gått amok i kjøp av strikkebøker. Siden biblioteket allerede har en del titler, har jeg kjøpt disse til meg selv. Ysolda Teague sine små hefter, Whimsical little knits (1 og 3 vises på bildet, nummer 2 har jeg ikke fått tak i ennå) er veldig fine og nå som jeg så smått har begynt å strikke etter engelske mønstre, virker de ikke lenger helt uoverkommelige.

Strikkebøker
Kofter er en helt ny norsk utgivelse. Jeg likte snittet på de to koftene på omslaget, men det er mange fine oppskrifter i denne boka som håper at jeg kan få prøvd ut en gang. Weekend hats er en bok med lueoppskrifter. De er utrolig fine! I dag møtes strikkegeriljaen kl 12.00-13.00 i biblioteket som vanlig, og jeg har med meg alle disse nye bøkene slik at dere kan få ta en titt på dem. Velkommen!

Foto: Ingrid S. Hagen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar