torsdag 31. januar 2013

Et ekte hespetre

Hespetre
Foto: Ingrid S. Hagen
I lang tid har jeg benyttet meg av hjemmets forskjellige stoler for å nøste opp garnet jeg kjøper i hesper. det er alltid en kjedelig jobb og utsettes i det lengste. Derfor er jeg veldig glad for at jeg endelig har fått meg et ekte hespetre. Nå går det mye fortere enn tidligere. Årets dings på strikkefronten, helt klart!

Votter.
Foto: Ingrid S. Hagen
Denne uka har jeg votter på pinnene. Jeg begynte på et par enkle votter i lilla garn (som dere ser på bildet over) til Minimeta på søndag og de var ferdige på tirsdag. Nå er det Metaforloveden som skal få et par. Oppskriften er svært enkel og jeg har funnet den på bloggen A's almanakk. Bilde av de ferdige vottene kommer senere.

I dag er det møte i Strikkegeriljaen igjen kl 12.00-13.00. Forrige uke var det to nye elever innom og jeg håper de kommer tilbake i dag, sammen med vår faste gjeng strikkende elever og ansatte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar